8 راه برای کسب اعتبار از بازاریابی از طریق ایمیل

هنگام بازاریابی برای افراد جدید، فقط ایجاد اولین تأثیر، مثل گفتن اینکه شما کی هستید، داستان موفقیت شما چیست و محصول یا خدمات شما در مورد چه چیزی است هم دشوار است. با این حال، در دنیای دیجیتال، ایمیلها به عنوان پیشگامان جذب مشتریان جدید و یا کسانی که ممکن است به آنچه شما میفروشید علاقه مند باشند، عمل میکنند. آنچه در ایمیل تایپ می کنید، قطعا برای شما و شرکت شما بسیار موثر خواهد بود، زیرا بسیاری از مردم نمی خواهند هنگام دریافت ایمیل، نگران هرزنامه یا حقه بازی باشند. در اینجا 8 راه برای کسب اعتبار از بازاریابی از طریق ایمیل را ذکر میکنیم که ایمیلهای شما را به پوشه هرزنامه یا سطل زباله ارسال نمی کند.
از ایمیل مجاز استفاده کنید:
لیندا مولدین نویسنده کسب و کار در Last minute writing و Writinity می گوید:
استفاده از یک ایمیل مشروع در فعالیت های بازاریابی شما بی اهمیت است. با این حال، این عمل اغلب هنگامی نادیده گرفته می شود که شرکت ها از اتوماسیون بازاریابی یا بسترهای مشارکت در فروش برای انجام کار استفاده می کنند. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از حساب ایمیل خود استفاده کنید. به حسابهای عمومی تکیه نکنید ، زیرا اعتبار شما را برای کاربران و مشتریان احتمالی کمتر می کند.
خط موضوعی خود را کامل مشخص کنید
عنوان موضوع چیزی است که گیرندگان ایمیل قبل از تصمیم گیری در مورد باز کردن یا باز نکردن آن مشاهده می کنند. بنابراین، هنگام نوشتن عنوان موضوع، کلمات خود را عاقلانه انتخاب کنید. در اینجا چند ایده در مورد چگونگی انجام آن وجود دارد:
- مشترکین خود را با شخصی سازی جذب کنید.(مثلا آنها را با اسم صدا کنید)
- احساس فوریت برای محتوای ایمیل ایجاد کنید.
- در پایان از عبارت هایی مانند متشکرم استفاده کنید.
همانطور که خطوط موضوعی خود را کامل می کنید ، ببینید کدام موضوعات بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و در آینده به آن موضوعات بیشتر بپردازید.
منظم و صمیمانه بنویسید:
از آنجا که در واقع با گیرنده ملاقات نمی کنید، ایمیل شما باید جلوهای از خود شما باشد. هنگام معرفی خود، از ترکیب موارد زیر خودداری کنید:
- مطالب بی ربط
- گرافیک غلیظ و تار
- فونت نامشخص و ناخوانا چون می تواند چشم ها را خسته کند
همچنین، صداقت همه چیز است. ارتباط صادقانه بیش از حیله های اجباری و محتوای افتراآمیز مورد توجه گیرنده قرار می گیرد. اگر می خواهید یک پیام شخصی به ایمیل اضافه کنید، خوب است، اما این کار را به صورت حرفه ای انجام دهید.
درگیر کننده باشید:
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، ایمیل ها باید دارای یک اقدام عملی باشند که افراد را تشویق کند تا در خبرنامه شما مشترک شوند یا وب سایت شما را کاوش کنند تا دریابند که کسب و کار شما چه چیزهای دیگری ارائه می دهد. به عنوان مثال، دعوت به اقدامات می تواند به صورت یک نظرسنجی انجام شود، که به آنها امکان می دهد بازخورد و یا هر گونه نگرانی که ممکن است داشته باشند را برای شما ارسال کنند. از طریق تعامل با گیرندگان مخاطبان شما می دانند که شما (اکنون و در آینده) به آنها گوش می دهید.
مشخصات ایمیل رایج داشته باشید:
امضای ایمیل نباید خسته کننده باشد، اما همچنان باید حرفه ای به نظر برسد. هنگام ایجاد (یا به روز رسانی) امضای ایمیل خود، موارد زیر را حتماً داشته باشید:
- نام کامل شما
- عنوان حرفه ای که دارید
- اطلاعات تماس: آدرس شرکت ، شماره تلفن ، آدرس ایمیل و غیره.
- عکس سرصفحه (به طوری که گیرندگان بتوانند نام و چهره شخصی که ایمیل را ارسال کرده است بدانند)
لینک ها را به حساب های رسانه های اجتماعی ارجاع کنید:
امروزه تقریباً همه در شبکه های اجتماعی حضور دارند. در مورد شما چطور؟ همراه با امضای ایمیل خود، باید گیرندگان خود را با لینک هایی به رسانه های اجتماعی خود مانند فیس بوک، توییتر و لینکدین هدایت کنید.
سایت خود را معتبر جلوه دهید
مانند رسانه های اجتماعی، شما باید حضوری قوی و آنلاین داشته باشید. وقتی مشتری احتمالی شما را به صورت آنلاین (از طریق وب سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی) مورد تحقیق قرار می دهد، نه تنها باید سایت را به روز نگه دارید، بلکه باید تنظیمات حریم خصوصی را تنظیم کنید که از حساب های شما در برابر فعالیت های غیرقانونی مانند هک کردن محافظت کند. همانطور که وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی خود را به روز می کنید. اعتبار بیشتری ایجاد می کنید که مردم می توانند روی آن حساب کنند.

از برچسب گذاری هرزنامه خودداری کنید:
آیدا آستین، وبلاگ نویس بازاریابی در Draft beyondو Research Papers UK می گوید: به طور معمول، ایمیل هایی که فریبنده هستند، هرزنامه تلقی می شوند و هنگامی که ایمیل شما به عنوان هرزنامه تلقی شود ، به احتمال زیاد گیرنده آن را به پوشه هرزنامه ارسال می کند ، جایی که دیر یا زود به طور دائمی حذف می شود. فقط ایمیل هایی که برای کاربر معتبر تلقی شود، دیده می شوند. برای جلوگیری از جریمه شدن به دلیل ارسال ناخواسته ایمیل های “هرزنامه” ، قانون CAN-SPAM 2003 می خواهد که شما قوانین زیر را رعایت کنید:
- لینک “لغو اشتراک” را در اختیار کاربران قرار دهید که حداقل 30 روز پس از ارسال معتبر باشد.
- نه تنها ایمیل و تلفن خود ، بلکه آدرس پستی فیزیکی خود را نیز در ایمیل بیاورید
- تیتر ها، خطوط موضوعی، نامها یا آدرسهای پاسخ را هرگز جعل نکنید.
نتیجه
وقتی صحبت از بازاریابی از طریق ایمیل به میان می آید، باید رویکرد مناسبی داشته باشید و کارهای درست و معقولی انجام دهید تا مشتریان احتمالی را نترسانید. در حقیقت، اگر مشتریان شما اصلا یا به اندازه کافی به شما اعتماد ندارند حتی پیچیده ترین استراتژی های نگارش ایمیل نیز می تواند به شما نتیجه منفی بدهد. بنابراین، از ایجاد تغییرات لازم در ایمیل های خود نترسید و اجازه دهید جادوی بازاریابی برای شما کار کند!
منبع: returncustomer.com
بیشتر بخوانید: چگونه یک استراتژی سئو موفق بچینیم؟ همراه با ذکر مثال
بیشتر بخوانید: 5 راه موثر برای افزایش فروش خرده فروشی
بیشتر بخوانید: چگونه مشتریان خود را شگفت زده کنیم؟
دیدگاهتان را بنویسید